اسم وگرفته تفرقه

اسم وگرفته تفرقه

سفر میری بی بدرقه

تکلیف رویاهام چی شد

دست تو بود بی دغدغه

عاشقی اما نداره

جنون که هاشا نداره

از همه شون عاشق ترم

این دیگه دعوا نداره

ساده نمیشه تو رو داشت

باید پیشت ستاره کاشت

ماه رو باید از آسمون

روطاق چشم تو گذاشت

من از تودل نمیکنم

عاشق ترین شون منم

ساز مخالف وبزن                        ساز مخالف وبزن

من ولی دم نمیزنم

-----------------------------------------------------------------------------

میکشمت اگه یه روز با غریبه ببینمت

گل منی نمیزارم دست دیگه بچیندت

گولم زدی اما بدون یه روز سراغ تومیام

با خنجری تشنه واسه سینه داغ تو میام

میمیرم ومیسوزم از حیله ونیرنگ تو

مگه چه کردم با دلت ،عمری بودم دل تنگ تو

قانون تو ،توعاشقی هوسه

میکشمت دستم بهت برسه

وای که دلم داره دیگه دق میکنه،پرمیزنه

شب خوشیت تموم میشه صبح منم سر میزنه

نفس نفس میرنم واز دور تماشات میکنم

رفتی با اون مرد غریبه،ندیدی نگات میکنم

قانون تو،تو عاشقی هوسه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد