به تو ساده دل نداده بودم

به تو ساده دل ندادم  که بری ساده زیادم

من هلاک بودن تو  بی تو شمعی رو به بادم

اسم تو نبض صدامه  وسعت بی انتهامه

تو عزیزی ووجودت  تنها حل گریه هامه

رک وراست وبی غل وغش  من عاشق سیاه بخت

عشق پاک ومهربونت  شد به قلبم تیر آرش

تو رو دارم ای عزیزم  گریه ها رو دور می ریزم

تو اگه بخوای واسه ی تو تا دل شب می ستیزم

تو منو تنها نذاشتی   من وتو صحرا نکاشتی

من چه خاکی به سرم بود  اگه تو دوستم نداشتی

دیگه بین صدتا ساحل  تورو می خوام واسه منزل

پیشکشت دل مریضم  اگه باشه تو روقابل

خجلم از خوبیها تو  از تموم مهربونیت

قربون اسم قشنگت    قربون شیرین زبونیت

دیگه دل به کس نمیدم   دیگه از تو دور نمیشم

تو منو تنها نذاشتی  من وتو صحرا............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد