یا امام حسین (ع)

السلام وعلیک یا ثارالله

اشکهای نم نم غم تو،چکیده روی گونه ام

شرار عشق تو مولا،آتیش زده به جونم

ارباب من،جونم فدات ـ جوونیم نذر چشات

چیزی ازت کم نمیشه ،آقا بیام به کربلات

وقتی دلم از هر چی عشقه توی دنیا خسته میشه

وقتی همه درهای عالم روی قلبم بسته میشه

میرم تو هیئت می شینم،عقده هامو وا میکنم

به یا حسین مدد میگم جون دوباره میگیرم

کربلاقبله ی این دل گرفته ی منه

عشق شش گوشه هنوز شعر نگفته منه

اگه تا روز ازل بگم از یاد حسین

بخدا سیر نمیشم از این همه نغمه وشعر

تا ابوالفضلیم واین زمزمه روی لبمه

من مرید زینبم خدای من زینبمه

مگه عشق کسی با عشق شما حریف میشه

با ابوالفضل حسین همه کارم ردیف میشه

آقا جون تو که تموم عالمین ،تو چنگته

همه ی دل خوشی من حرم قشنگته

یه کاری کن که برا زیارت تو حسین

قسمتم بشه بیام میون بین الحرمین

التماس دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد